בחירת מזרן זוגי אורטופדי

תוכן עניינים

הגיעה השעה להחליף את המזרן. שנים של שימוש, התבלות המזרן, או אפילו רק בכדי לזכות בשינה טובה יותר, הובילה אתכם להתחיל בתהליך של חיפוש מזרנים אורטופדיים בין חנויות מזרונים שונות בכדי למצוא מזרן זוגי בנוי כהלכה, אשר ישפר את איכות השינה, ולמעשה כך יתרום לאיכות חייכם בשעות הערות. אם כן, מה הם התנאים הבסיסיים על פיהם נמדד מזרן זוגי אורטופדי עשוי כהלכה, אשר ישרת את המטרה? האם ככל שיעלה מחירם של מזרנים אורטופדיים כך תיטיב איכותם? באילו דרישות יש לבוא אל המוכרים המציעים מזרנים אורטופדיים המוצגים בחלונות הראווה של חנויות מזרונים, בכדי להבהיר בדיוק איזה סוג של מזרן זוגי אנו מחפשים? על שאלות אלו ועוד, נרחיב בדברים הבאים.

בחינת תחתית המזרן

אחד מהתנאים לקבלת מזרנים אורטופדיים טובים ואיכותיים, הוא בבחינת תחתית המזרן. על פי רוב, חנויות מזרונים המציעים מזרנים אורטופדיים מביתן של היצרניות המובילות בעולם, יציגו בפניכם מזרנים אשר תחתיתם עשוי בלוק קפיצי, או שורות חיזוק. תחתית מזרן טובה ואיכותית תעניק למזרן שנים רבות של יציבות ועמידות, וככל נושא אחר בטבע, בסיסו של מזרן טוב, מעיד על איכותו.

שכבות המזרן – השכבה הקשה

בכל מזרן אורטופדי איכותי אשר יציגו לפניכם המוכרים המועסקים על ידי חנויות מזרונים מובילות, תגלו כי קיימות מספר שכבות המרכיבות את המזרן. אחת השכבות, היא השכבה הקשה. תפקידה של השכבה הקשה הוא להעניק יציבות כללית למזרן, בכדי לאפשר תמיכה טובה יותר לגוף במהלך השינה עליו. החומרים מהם עשויות השכבות הקשות  מתחלפים ושונים בין היצרניות, ובהם נכללים ספוג ופוליאוריתן לסוגיו, הנכללים בקטגוריה של ספוגים חכמים, בעלי זיכרון מושלם, דהיינו, חוזרים לצורתם המקורית בהפעלת כל משקל.

שכבות המזרן – שכבת הלטקס

כחלק ממרכב מושלם של מזרן אורטופדי, מורכבת אל המזרן שכבת הלטקס. זהו חומר ייחודי ונפוץ מאוד לשימוש בתקופה במודרנית בתעשיות השונות, המופק מעץ הגומי. ייחודיותו של הלטקס נאמדת ביכולתו לעמוד לאורך שנים במבנהו, ובתחושתו הנוחה למגע. כמו כן, ניחן הלטקס בתכונות המאפשרות לו ללמוד את מבנה הגוף, ולאפשר תנוחת שינה יציבה יותר לאורך שנים.

שכבות המזרן – שכבת ויסקו

חומר הויסקו פותח על ידי מעבדות החלל של NASA כחלק ממאמציה לאפשר לאסטרונאוטים שינה בריאותית על גבי מזרנים דקים במיוחד במהלך שהותם בתחנות החלל לאורך זמן. ייחודיותו של חומר זה הוא ביכולתו לשמר את צורתו של האדם השוכב על המזרן, והוא נחשב בין החומרים היעילים ביותר והיוקרתיים ביותר אותם ניתן להטמיע בשכבותיו של מזרן אורטופדי איכותי. מזרן איכותי אורטופדי, יכלול גם פתחי אוורור המאפשרים יציאה של אוויר בעת השכיבה עליו, לצורך מניעה של צבירת לחות אל תוך המזרן, אשר עשויה לגרום לריקבון המרכיבים הפנימיים במזרן.

מזרוני פולירון

בחירת מזרן זוגי אורטופדי