לאורחים ולכם – בחירת מיטה מתאימה

תוכן עניינים

איך ישנתם הלילה? אם התשובה שלכם היא אחרת מ"מצוין", כדאי שתחשבו שוב על המיטה והמזרון עליו אתם ישנים. שינה טובה, רציפה ומרעננת מתאפשרת בעיקר בזכות המזרון אותו בחרנו. למרות החשיבות שבבחירת מזרון טוב, רבים סבורים שהמחשבה על רכישת מזרן אורטופדי היא משהו שעדיף לדחות לגילים מאוחרים. זו טעות, משום שבבחירה של ספות נוער כדאי מאוד שלא להקל ראש.

תחשבו על הגב

אנחנו יכולים לישון על מזרון גרוע או על ספות נוער רעועות במשך רוב שנות נעורינו, מבלי שממש נישא בתוצאות. כאבי הגב על פי רוב יגיעו בשלב מאוחר יותר של החיים, כאשר כבר יהיה קושי גדול יותר לתקן. רכישת מזרן אורטופדי היא הכרח כאשר מדובר בגב של בני נוער. אם בעבר היינו נאלצים להתפשר בבחירת ספות נוער, הרי שכיום אפשר בהחלט למצוא ספות נוחות מבלי להתפשר על העיצוב.
נוחות היא בהחלט פרמטר שכדאי ורצוי להתייחס אליו כאשר רוכשים מזרן אורטופדי או ספות נוער. במידה וניסיתם מזרן בחנות והוא לא היה נוח לכם, אל תתפתו לרכוש אותו. הנוחות צריכה להיות הדבר הראשון שתחושו כאשר אתם נשכבים על המזרן.

איך לבחור נכון?

הנער או הנערה שלכם זקוקים למיטה חדשה? ספות נוער הן אופציה נהדרת גם עבור מי שכבר לא זקוקים למיטה רגילה ומצד שני גם לא למיטה זוגית. אנו רוצים לבחור עבורם מיטה נוחה, שימושית וכזו שתענה על הטעם העיצובי של בני הנוער. לא כל מיטות הנוער נראות אותו דבר ומכילות את אותם הדברים, ולכן כדאי לדעת איך לבחור את הספה המתאימה ביותר. בדומה לבחירה של מזרן אורטופדי, גם כאשר מדובר על בחירת ספות נוער, הנוחות היא הדבר הראשון שחשוב לבדוק. הכרחי שמי שעבורו מיועדת הרכישה יהיה נוכח במעמד בחירת המזרן. מבנה הגוף השונה מאחד לשני, המשקל וההעדפה האישית משחקים כאן תפקיד משמעותי ולכן הקפידו לכלול את הנער או הנערה עבורם מיועדת המיטה בבחירת המזרן.

מיטה מתאימה לחדר האורחים

כאשר אנו מדברים על ספות נוער, לא תמיד מדובר בספה אשר מיועדת לנער או נערה. פעמים רבות נרצה לרכוש ספת נוער עבור חדר נוסף בבית שבו צפויים להתארח אורחים שונים. בשונה מבחירה של מזרן אורטופדי שבו האדם אשר עתיד לישון עליו הוא האדם שצריך לבדוק את המזרן לפני הרכישה, מיטת נוער המיועדת עבור אורחים שונים דורשת מאיתנו לבדוק גם פרמטרים נוספים. ברכישה של מיטה עבור אורחים, כדאי מאוד לבדוק האם המיטה כוללת ארגז מצעים בנוסף. ארגז המצעים יאפשר את איחסון המצעים או חפצים שונים ובכך תוכלו לחסוך מקום יקר בחדר האורחים. יש מי שיעדיפו לרכוש מזרן אורטופדי עבור חדר מסוג זה, אך כדאי לקחת בחשבון שאם תדירות השימוש במיטה זו אינה גבוהה, המיטה פשוט תעמוד בחדר ללא שימוש – וחבל.

בחירת מיטה מתאימה