לעצב, לפסל ולחטב באמצעות טיפולים אסתטיים

תוכן עניינים

הרשתות החברתיות, העובדה שאנחנו מצלמים ומצטלמים ללא הפסקה או אולי המודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה של הגוף – לא משנה מה תהייה הסיבה. העובדה היא שיותר ויותר אנשים פונים לקבלת טיפולים אסתטיים שונים כמו חיטוב ישבן וחיטוב הבטן, הזרקה של חומצה היאלרונית ועוד ועוד. זו כבר לא נחלתם של אנשים מעטים אלא משהו שמאוד נפוץ בין נשים וכמובן בין גברים.

למלא את החסר

אם גם אתם מתעניינים בטיפולים אסתטיים שונים, בוודאי שמעתם על נפלאותיה של חומצה היאלרונית. חומצה היאלרונית היא חומר אשר קיים בחלקים שונים של הגוף שלנו, וגם בעור. משום שמדובר בחומר המוכר לגופנו, הוא אינו נדחה על ידי הגוף. החומצה ההיאלרונית אשר מזריקים לחלקים שונים בפנים היא חומצה המיוצרת בתנאי מעבדה וקיימים סוגים שונים שלה. איכותם של החומרים המוזרקים משתנה מסוג לסוג ולכן חשוב לבצע את ההזרקה במרכז רפואי העושה שימוש בחומרים איכותיים שקיבלו את כל האישורים המתאימים. בשונה מטכנולוגיה של פיסול גוף ועיצוב או חיטוב ישבן, חומצה היאלרונית היא חומר שמוזרק לפנים ולכן מומלץ לא להקל ראש בבחירה של אנשי המקצוע שיבצעו את ההליך.
באמצעות החומצה ההיאלרונית ניתן ממש לפסל חלקים שונים בפנים כמו קו הלסת, סנטר, שפתיים ועוד. החומצה ממלאת קמטים וחלקים בפנים שאיבדו מהנפח שלהם בעקבות שינויי הגיל.

להתחטב בקלות

יש מי שמחטב את הגוף שלו בהליכה אינטנסיבית לחדר הכושר, ויש מי שמעוניין לקבל תוצאות מהירות ואיכותיות. חיטוב ישבן, זרועות או בטן מבוצע באמצעות טכנולוגיה אשר בונה את השריר ושורפת את השומן באזור אותו אנו רוצים לחטב. היתרון הוא, שבשונה מהזרקה של חומצה היאלרונית, כאן לא מדובר בפיסול אזור בגוף בטכנולוגיה פולשנית. התוצאה היא שרירים חטובים יותר ומראה גוף מפוסל ואסתטי. הפיתרון הזה מתאים עבור אנשים שלא מעוניינים בדרך הארוכה של אימוני כושר מפרכים, או עבור מי אשר מעוניין לעצב ולחטב חלק ספציפי בגופו. גם אנשים שמעוניינים להיראות חטובים יותר בזמן קצר מוצאים יתרון בשיטה זו של חיטוב ישבן או בטן.

לא לנשים בלבד

הזרקת חומצה היאלרונית או חיטוב ישבן באמצעים טכנולוגיים הם כבר לא טיפולים אסתטיים המיועדים אך ורק לנשים. בשנים האחרונות יותר ויותר גברים מתעניינים ופונים לטפל בהיבטים אסתטיים שונים בגופם. טיפולים אלה לא מיועדים רק לאנשים מבוגרים אשר מעוניינים לשמור על המראה הצעיר. יש כיום לא מעט גברים ונשים צעירים שבוחרים לבצע את הטיפולים האלה כדי להיראות טוב בעיני עצמם וכמובן בעיני הסביבה. הסיבה לעליה הרבה באנשים שפונים לטיפולי מילוי עם חומצה היאלרונית או חיטוב ישבן, היא בין היתר הפופולאריות של הרשתות החברתיות השונות. אנחנו מצטלמים כיום יותר ללא ספק, וחושפים חלקים מגופנו הרבה יותר מבעבר. לצד השימוש בפילטרים אנחנו רוצים שהבסיס לכל זה יראה מושלם או לפחות קרוב למושלם.

לעצב, לפסל ולחטב באמצעות טיפולים אסתטיים