המלכה של עולם הטיפוח

תוכן עניינים

בשנים האחרונות יש עיסוק רב בנושא אנטי אייג'ינג, טיפולים, הזרקות, תכשירים ומכשור חדשני המיועדים לשפר את מראה הפנים, לתקן ליקויים, לטפל בתופעות הזדקנות העור ולרענן את העור.

כולנו היינו רוצים לעצור את הזמן ולשמר את העור הצעיר ואת המראה המלא ברק ונפח, אך לטבע התנהלות משלו. יש הרבה מאוד מידע ואפשרויות לטיפול במטרה להחזיר את המראה הצעיר ולתקן ולשפץ את מה שמפריע לנו.

אחד מהמושגים הכי מדוברים בתחום הטיפוח הוא חומצה היאלורונית, יתרונותיה הרבים והשימושים בה. כדי לעשות מעט סדר ולהסביר על החומצה הזו ועל יתרונותיה, הנה כמה נתונים ומידע חשוב בנושא.

חומר טבעי המצוי בגוף

החומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף האדם. המרקם שלה הוא דמוי ג’ל בעל מולקולות גדולות והיא סופחת מים ואוצרת את הנוזלים. בגוף שלנו היא תורמת לשמירת העור, המפרקים, הסחוסים ואפילו הלחות בשיער. עם השנים ועם הירידה ברמת הורמון האסטרוגן בגוף, קיימת הידלדלות בכמות החומצה, תהליך המביא לאיבוד הלחות והברק ולקמטים.

היותה חומר טבעי הופך את החומצה לבטוחה לשימוש ולא רעילה והיא ניתנת להזרקה לגוף באופן בטוח. טיפולים שבעבר הצריכו השתלה באמצעות ניתוח, ניתנים היום לשיפור בפרוצדורה פשוטה, קלה ומהירה. מאפיינים אלה הופכים את החומצה לבסיס נהדר לטיפולים אסתטיים הכוללים עיבוי, מילוי ועיצוב כבר כמה עשורים.

להחזיר את הרעננות

החומצה הטבעית היא בין הטיפולים הנפוצים והמובילים ביותר בעולם הטיפוח והיא משמשת למגוון אזורים ומטרות באופן בטוח. החדרת החומצה מתבצעת באמצעות הזרקה מקומית פשוטה שאינה גורמת כאב ומבוצעת על ידי רופא.

החומר מעניק נפח לפנים, משפר את מראה העור ואיכותו, נוח לשימוש ואף אינו יקר. לאור בטיחותו וזמינותו, השימוש בחומר לשיפור מראה הפנים נפוץ לא רק בקרב מבוגרים אלא גם בקרב צעירים רבים. כשמדובר על תיקון נזקי השנים הגיל הממוצע לתחילת הטיפולים עולה, אך לצורך פיסול הפנים ושיפור המראה ניתן להתחיל בטיפולים בכל גיל.

בין השימושים של הטיפול בחומצה ניתן למנות מילוי ועיצוב שפתיים, מילוי רקות, הדגשת והבלטת עצמות הלחיים ומילוין, מילוי והחלקת קמטים וקמטוטים, מילוי שקעים בקו העפעפיים, עיצוב האף, עיצוב הלסת והסנטר ועוד.

חומרים איכותיים בשילוב טיפול מקצועי

הזרקות של החומצה ההיאלורונית מתבצעות בפיקוח רפואי בלבד, דבר שמבטיח עמידה בסטנדרטים גבוהים ואחריות. ההזרקות נעשות במיקום הדרוש ומחדירות את החומר למילוי הקמטים ישירות. השינוי נראה בתוך זמן קצר כשהחומצה מחליקה את הקמטים ומשיבה לעור את הנפח ללא צורך בניתוח. יתרונות נוספים של החומצה הם הזמן הארוך של השפעתה עם זמן החלמה מיידי בתום הטיפול. משך זמן ההשפעה של החומצה משתנה ביחס לאזור ההזרקה וקצב ההתפרקות של החומר, אך לרוב מדובר על תקופה שבין שנה לשנתיים, שאחריהן ניתן לבצע שוב את ההליך.

המלכה של עולם הטיפוח