טיפול ערפד – זה לא מפחיד כמו שזה נשמע

תוכן עניינים

ככל שאנו מתבגרים כך גם עור הפנים מתבגר ואיתו מופיעים קמטוטים, צלקות אקנה ופיגמנטציה לצד תופעות נוספות. על אף שרובנו מוכנים להשקיע משאבים בשמירה על עור פנים שיראה קורן וצעיר, לא כולם מעוניינים לעבור תחת סכין המנתחים. למרבה המזל ישנו טיפול מדהים עם שם מפתיע שמחדש את עור הפנים ומחזיר את המראה הרענן והמואר שאנו כל כך אוהבים.

טיפול ערפד- איך זה עובד?

טיפול הערפד המוכר גם בשמו המקצועי PRP אולי נשמע מרתיע, אך למען האמת מדובר בטיפול פשוט ולא פולשני כלל. שיטת הטיפול מתבססת על תהליך החידוש הטבעי של העור באמצעות פלזמה עשירה בטסיות דם. אם יצא לכם להיתקל ברשת בתמונות של סלבריטאיות שפניהן מרוחות בנוזל האדום, כך בדיוק נראה טיפול הערפד.

במהלך הטיפול נעשה שימוש בדם המטופל עצמו. הרופא המטפל ייקח כמות קטנה של דם ויעביר אותו במכונה (צנטריפוגה) אשר משביחה ומפרידה בין הפלזמה לדם. בסיום אותו תהליך מתקבלת פלזמה עשירה בטסיות דם שמוזרקת בחזרה לתוך עור הפנים של המטופל באמצעות מכשור מיוחד. פלזמה בטסיות דם מעודדת באופן טבעי התחדשות של תאים וחלוקה שלהם, כמו גם היווצרות של כלי דם חדשים. הודות לתכונות הייחודיות הללו עור הפנים מתחדש ומתמצק וכך מתקבל מראה צעיר יותר. יחד עם זאת, כדי שטיפול הערפד ימצה את הפוטנציאל שלו דרושים מספר טיפולים שמומלץ לחזור עליהם אחת לשנה.

האם זה כואב?

הטיפול עצמו אינו כואב כלל הודות לעובדה שאין מדובר בהליך פולשני. בנוסף, לפני הטיפול ימרח הרופא על פני המטופל משחת אלחוש מקומית. לאחר הטיפול עשוי המטופל לחוש מעט נפיחות בפנים ועשוי להופיע אודם או שטפי דם קטנים, אך אלה חולפים תוך מספר ימים לאחר הטיפול.

האם זה מסוכן?

מאחר ובמהלך הטיפול נעשה שימוש בדם של המטופל, לא נשקפת סכנת זיהום. יחד עם זאת יש לעבור את הטיפול אך ורק אצל רופא מוסמך ומומחה, שכן יש חשיבות גבוהה לשמירה על סביבת עבודה סטרילית וניסיון בעבודה עם מחטים ועם סוג טיפול זה.

האם הטיפול מתאים לי?

טיפול ערפד יתאים לכל מי שעורו החל להראות סימני גיל כמו קמטוטים, פיגמנטציה, עייפות כללית של העור ונזקים אחרים. הטיפול יעיל גם במקרים של אקנה או עור פנים שאינו חלק.

לא ניתן לעבור את הטיפול במקרים שבהם המטופל לוקה במחלת דם מכל סוג שהיא או במקרים שבהם קיימים על העור נגעים חשודים או מחלת עור ככלל.

לסיכום, טיפול הערפד הוא הליך אשר רותם את מנגנוני ההתחדשות הטבעיים של הגוף לטובת שיקום עור הפנים. זהו טיפול מופלא לכל מי שמעוניין להשקיע בטיפול קוסמטי רפואי שאינו כולל תהליכים פולשניים כמו השתלות או חיתוכים. את תוצאות הטיפול הראשון ניתן לראות תוך שלושה שבועות מרגע סיום הטיפול. מראה עור הפנים ימשיך להראות שיפור עד שלושה חודשים מסיום הטיפול.

טיפול ערפד