דורקס אקסטרא סייף – לביטחון מלא

תוכן עניינים

קונדום מהווה את אחד מאמצעי המניעה היעילים ביותר זה שנים. הקונדום החל את דרכו עוד בשנת 1564 ונכון להיום רוב האנשים משתמשים באמצעי מניעה זה למטרת מניעת כניסה להיריון ומניעת מצבים לא נעימים של הדבקה במחלות מין ומחלות נוספות המועברות באמצעות מגע מיני. למעשה, אמצעי ההגנה המוכר והוותיק ביותר הוא הקונדום.

היתרונות והחסרונות של הקונדום

היתרונות של הקונדום רבים. כאן מדובר על אותו אמצעי מניעה יחיד שמונע הדבקה מפני מחלות בעת קיום יחסי מין. אמצעי הגנה זה מגן מפני כניסה להיריון וזאת ללא שימוש בחומרים נלווים, כמו למשל הורמונים. השימוש בו אינו מוביל לתופעות לוואי ויתרון חשוב נוסף הוא שניתן לקנות אותו בכמעט כל חנות נוחות אליה נכנסים, דבר שכולל גם בתי מרקחת וקיוסקים (וזאת משום שהוא אינו מחייב במרשם רופא), כך שגם אנשים צעירים שאינם מעוניינים שרופא המשפחה שמכיר את ההורים שלהם ידע שהם מקיימים יחסי מין או כל אדם שמעוניין לשמור על הפרטיות שלו, אכן יוכל לשמור אותה ולא יהיה מחויב לעבור אצל הרופא באם הוא מעוניין לנקוט במין מוגן ובטוח. יתרון נוסף שקיים בקונדום מסוג דורקס אקסטרה סייף  וסוגים נוספים של קונדומים הוא שהוא מבטיח הגנה אך אין לו שום תופעת לוואי במהלך השימוש בו או לאחריו.

כמובן, שאין זה משנה עד כמה המוצר המוצלח תמיד יש אנשים שטוענים לחסרונות במוצר וכאשר מדובר על מוצר של דורקס או קונדומים של חברות אחרות, יש כאלו שטוענים שקונדום מפריע בעת משגל וזאת משום שהוא מולבש על איבר המין, אחרים טוענים שקונדום דורקס אקסטרה סייף הוא מוצר נפלא אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא פוגע בספונטניות של קיום יחסי המין וזאת משום שצריך לעצור הכל וללבוש אותו. בנוסף, רבים טוענים שלא כל אחד יודע כיצד להשתמש בקונדום ולכן הוא אינו מצליח תמיד למלא את ייעודו. טענות אלו מועלות בדרך כלל על ידי אנשים שאינם מעוניינים להשתמש באמצעי הגנה חיצוניים וזאת בטענה שהם פוגמים באיכות ההנאה של יחסי המין.

לסיכום, נכון לשנת 2016 הקונדום עדיין מככב במקום הראשון כאמצעי המניעה היעיל ביותר לגבר. בנוסף, דורקס מייצרת סוגים שונים של קונדומים, כך שכל אחד יכול למצוא את אותו סוג קונדום, כמו למשל דורקס אקסטרה סייף שמבטיח הגנה כפולה, שמתאים לו. בהצלחה ובהנאה.

קונדום