רפואה סינית כטיפול בדלקות אוזניים בילדים

תוכן עניינים

ניתן לטפל בדלקות אוזניים על ידי כלים של רפואה סינית כגון דיקור סיני וצמחי מרפא סיניים בהצלחה שאינה יורדת מטיפול באנטיביוטיקה!

דלקת אוזניים היא אחת ממחלות הילדות הנפוצות ביותר. דלקות אוזניים עשויות להופיע בפעוטות רכים בני מספר חודשים, ולחזור אחת לשבוע או לחודש עד להיותם בוגרים יותר. הדלקת באה לידי ביטוי כזיהום באוזן התיכונה או בתעלת האוזן, בהצטברות של חיידקים שעשויים לתקוף את התעלה כולה או חלק ממנה. למרבה הצער, רבים סובלים ממעגל הקסמים של דלקות אוזניים חוזרות ונשנות עקב שימוש ברפואה הקונוונציונאלית, ואינם מבינים מדוע אינם מצליחים למגר את הדלקת. כשדלקת האוזניים תוקפת את הגוף, הם נוטלים אנטיביוטיקה למיגור החיידק, ולאחר מכן הדלקת חולפת. האנטיביוטיקה שמציעה הרפואה הקונוונציואנלית אומנם ממגרת את החיידקים, אך מנגד מחלישה את המערכת החיסונית וחושפת אותה לזיהומים חדשים. אם כן, כיצד נזהה את דלקת האוזניים מבעוד מועד? ומהי שיטת הטיפול היעילה והבטוחה שמציעה הרפואה הסינית?

מהם הסימנים הנפוצים של דלקת האוזניים?

הסימנים של דלקת אוזניים עשויים לנוע בין מיחושים קלים כמו גרד, עקצוץ והפרשות באזור האוזן, לבין תופעות קשות יותר כמו כאבים קשים שנמשכים מספר ימים וחום גבוה. מלבד מצב של דלקת באוזן התיכונה, עשויה להתפשט הדלקת גם לאזור עור התוף, וכך לפגוע חלילה בשמיעה. כדי למנוע את מעגל הקסמים, ולהשיב את הגוף לאיזון, ניתן להעזר בכלים שמציעה לנו הרפואה הסינית. הטיפול שמציע רפאל רוזנסקי, מדקר מוסמך במרפאת רפאל, פותר את מרבית מקרי דלקות האוזניים בהצלחה רבה. מניסיון של עשרות מטופלים, הטיפול הכוללני על פי מיטב המסורת הסינית מחזק את מערכת החיסון ומונע את הישנותן של דלקות האוזניים.

אסטרטגיית הטיפול בדלקות אוזניים באמצעות רפואה סינית

הטיפול מתבסס על כמה שיטות, שבראש ובראשונה נתמקד בחיזוק המערכת החיסונית והפחתת הדלקת. הטיפול במרפאה מתחיל בניקוי יסודי של האוזניים באמצעות נרות הופי, ולאחר מכן בדיקור סיני בנקודות אסטרטגיות (לאו דווקא באזור האוזן), על מנת להפחית את סימני הדלקת ולחזק את המערכת החיסונית. כאשר נסיק מהאבחון ההתחלתי שהמערכת החיסונית חלשה, נוכל לשלב גם פורמולות צמחי מרפא לחיזוק הגוף. בהמשך, לאחר שהפעוט או הילד אינו סובל מדלקות אוזניים תכופות, ננסה לעשות מאמצים למנוע את הדלקות הבאות. הילד יתבקש להגיע יחד עם הוריו למרפאה, אחת למספר חודשים כדי לבצע טיפול מונע. על ידי טיפול יסודי באמצעות שיטות שונות ברפואה הסינית, ניתן למנוע מהילד סבל מיותר, ולהשיב לו ולכם את איכות החיים.

רפואה סינית כטיפול בלדלקות אוזניים בילדים