הלבנת שיניים – על השיטות השונות המוצעות כיום

תוכן עניינים

הפיתוחים האחרונים בתחום רפואת השיניים עוזרים לנו לשמור על שיניים צחורות ויפות, גם אם אין לנו כאלו באופן טבעי. טיפולי הלבנת שיניים מוצעים כיום על ידי רופאי שיניים והם מספקים מענה לקהל רחב מאד וגילאים שונים. מעוניינים ליהנות משיניים לבנות ויפות יותר? אם כן, הנה לפניכם כמה מהשיטות הלבנת השיניים הפופולאריות ביותר כיום:                       

  1. הלבנת שיניים על ידי רופא מומחה במרפאה – רפואת השיניים מעמידה לרשות המטופלים פתרונות חדשניים כמו סתימה לבנה ואמצעים אחרים, שיוצרים מראה טבעי יותר ופחות בולטים לעין. רופאי השיניים מציעים למטופל המעוניין להלבין את שיניו כמה פתרונות. כל אחד מהם מתבצע במרפאה עצמה על ידי רופא השיניים. אחת השיטות הפופולאריות כיום היא הלבנה באמצעות אור פלזמה או באמצעות לייזר. שיטת הלבנה זו פועלת ישירות על השן ומציעה תוצאות ברמה גבוהה. מצד שני, היא מצריכה דיוק רב ורמת מקצועיות רבה מאד מצידו של רופא השיניים המבצע זאת על מנת שלא לפגוע ברקמות שסביב השן.
  2. הלבנת שיניים באופן עצמאי – ישנם כאלה המעוניינים לבצע את ההלבנה באופן עצמאי ומבלי לפנות לרופא השיניים המטפל. ישנם תכשירי הלבנת שיניים המוצעים בשוק כיום, המבטיחים תוצאות ברמה גבוהה. בנוסף, מי שרוצה לעבור את ההלבנה בביתו במקום לשבת מול רופא השיניים במרפאה, יכול לבחור באפשרות של סד הלבנה, המותאם ישירות אל מבנה השיניים שלו, ואותו הוא יכול להתקין ישירות על השיניים במהלך הלילה. על הסד עליו למרוח חומר הלבנה מיוחד העוזרת בהלבנת השיניים.

חשוב לדעת

בין אם פונים לרופא השיניים לצורך ביצוע טיפול של הלבנת שיניים ובין אם כל טיפול אחר כמו סתימה לבנה למשל, חשוב לוודא שרופא השיניים שאליו פונים הוא אכן מנוסה בתחום. שיטת הלבנת השיניים הכוללת שימוש בלייזר יכולה לגרום לנזק משמעותי במידה ולא מבצעים אותה כהלכה. רופא שיניים מיומן, מקצועי ומנוסה יידע כיצד לבצע זאת בצורה הנכונה ביותר ולהשיג גם את התוצאות הרצויות. מומלץ להגיע לפגישה מקדימה עם רופא השיניים, לבדוק יחד איתו אילו שיטות הלבנת שיניים יכולות להתאים ואיזו מהן היא המומלצת ביותר. במקביל כדאי גם לפנות למטופלים שעברו גם הם הלבנה כזו ולשאול אותם מה דעתם על הטיפול, האם הם מרוצים מתוצאותיו ועוד. רק לאחר קבלת המידע הרלוונטי ניתן יהיה להמשיך הלאה וליהנות מהפתרון המתאים ביותר וכמובן משיניים לבנות ויפות יותר.

הלבנת שיניים