קמט פה וקמט שם…

תוכן עניינים

קמט פה וקמט שם – ככה זה מתחיל ואי-אפשר לעצור את התהליך. כן, אותם קפלים, תלמים מעידים שהעור מאבד את גמישותו ושאנחנו כבר לא צעירים כמו שהיינו. הקמטים נוצרים כתוצאה מהידלדלות טבעית של תאי האלסטין, השומן והקולגן המשמשים כתמיכה לתאי העור ומביאים לגמישות העור. גורמים רבים משפיעים על הווצרות הקמטים: חשיפה לזיהום, יובש, אויר לא נקי,חשיפה לשמש, עישון – גם העצמי וגם העישון הפסיבי, גנטיקה, תזונה לקויה, הבעות פנים.                                                         

אני רואה נשים וגם גברים מסתכלים בדאגה בכל קמט שמופיע על הפנים, על הצוואר ואף במקומות אחרים בגוף. לא פשוט לקבל את העובדה שהשינוי הזה מתרחש. לא פשוט, אך גם לא גזרה משמיים. יש מה לעשות: יש טכניקות למילוי קמטים בפנים.  הטכניקות החדישות והמתקדמות בהן משתמש ד"ר אודי בר מביאות לתוצאות מצויינות. טיפול בקמטים כבר אינו בלעדי לכוכבי קולנוע וידעונים. הנגישות היא לכל מי שהמבט במראה מתמקד בקמטים שלו ומפריע לו. מסתבר שמילוי מדויק ומקצועי של הקמט מאפשר תוצאות טבעיות. המילוי נעשה על-ידי שימוש בחומרי מילוי בטוחים, מתקדמים ומאושרים לשימוש ע"י ה-FDA האמריקאי וגורמי בריאות נוספים.  החומרים מאפשרים שמירה על בריאות העור וגמישותו והעיקר: העלמת הקמטים המטרידים.

החומרים המשמשים למילוי קמטים בפנים הם מתוצרת החברה השבדית 'רסטילן'. הם מבוססים על חומצה היאלורונית ובעצם הם תערובת של מספר סוגי תכשירי מילוי קמטים מבית החברה השבדית המובילה הזו. שילוב זה מבטיח תוצאות בטוחות, טבעיות ונעימות למגע. טיפול בקמטים בימינו אינו מצריך העלמות משטף החיים. הפעולה אורכת דקות ספורות וכמעט שאינה מותירה כל סימן, אלא רק הסימן המדהים של 'יישור' הקמט ועור חלק. כאמור, הקמטים הם לא רק על הפנים. גם הצוואר, אזור המחשוף וכפות הידיים יכולים לזכות במראה רענן וגמיש ע"י טיפול נכון ויד מקצועית.

די! הגיע הזמן לשים סוף להתלבטות. הגיע הזמן לשים סוף לעוגמת הנפש שמגיעה אחרי המבט בפנים הנשקפים במראה. אפשר לעשות שינוי, שהוא מהותי מבחינת המראה אך לא מצריך ניתוחים, העלמות לכמה שבועות ושריפת העור. כמו בכל תחומי הרפואה גם ברפואה האסתטית יש התקדמות עצומה. את הדעות הקדומות שיש להרבה מאיתנו על השימוש בחומרי מילוי לקמטים ובכלל על טיפולי אסתטיקה אפשר להשאיר מאחורינו ולהנות ממראה צעיר ורענן. והכי חשוב לחזור להסתכל על עצמנו בראי במבט אוהב ומעריץ. אמנם הרווחנו כל קמט ביושר, אך את הרווח הזה אפשר להשאיר מאחורינו.

קמטים