האפשרויות המובילות היום של טיפול בקמטים

תוכן עניינים

קמטים הם סימן להזדקנות ולשינויים במראה, תחושת ובריאות העור, כאשר בעוד שישנן תרבויות שבהן הקמטים מהווים סימן לחכמה וכבוד, בעולמנו היום הם סממן אסתטי שרבים היו מעדיפים להעלים, לשמור על עור חלק, מתוח ובעל מראה צעיר ורענן. אם בעבר העלמת קמטים נתפשה כקונספט מעולם המדע הבדיוני, כיום ישנם למעשה מגוון רחב של טיפולים ייעודיים בדיוק למטרה זו. הרפואה האסתטית כל הזמן שוקדת על שכלול טיפולים קיימים ופיתוח אפשרויות טיפוליות חדשניות. נסקור את האפשרויות המובילות והיעילות כיום של טיפול בקמטים – ללא ניתוח או הרדמה.

נכון שישנם טיפולים להעלמת קמטים הכרוכים בהתערבות ניתוחית, אך כיום ניתן להשיג תוצאות מרשימות מאוד ואף ארוכות טווח ללא צורך בהליכים פולשניים. בשילוב עם שינויים באורח החיים ושימוש בתוספי תזונה מותאמים אישית, ניתן לקבל טיפול הוליסטי מקיף ואיכותי במיוחד.

טיפולי בוטוקס

מבחינת טיפול בקמטים באזור הפנים, טיפולי הבוטוקס הינם ללא ספק מהמפורסמים ביותר. אלו טיפולים ותיקים יחסית, שמטרתם העלמת קמטי הבעה על הפנים (מצח, צידי העיניים, צידי האף וכו') לצד שינויים אסתטיים אחרים בפנים – כולל יישומים מתקדמים וחדשים כיום. טיפול בוטוקס כולל הזרקה מדויקת של כמות זעירה של החומר בוטוליניום טוקסין, מה שיוצר הרפיה של שרירים בפנים ומראה צעיר מאוד. התוצאה זמנית ונותרת למשך כמה חודשים לאחר הטיפול.

מילוי קמטים בפנים

טיפול פופולארי נוסף אשר מציע יעילות גבוהה או טיפול מילוי קמטים בפנים ובצוואר. באמצעות הזרקות מדודות של חומצה היאלורונית מתקבל מראה מתוח, חלק וצעיר של עור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף. הטיפול כולל הוספת נפח לאזורים אסטרטגיים ורלבנטיים, זאת תוך שמירה על מראה טבעי לחלוטין בניגוד להליכים ניתוחיים אחרים. האפשרויות כיום במילוי קמטים מאוד רב גוניות ומרשימות בהחלט, עם תוצאות ארוכות טווח.

פילינג לייזר להעלמת קמטים

השימוש במכשור לייזר רפואי מפותח מאוד כיום בתעשייה האסתטית ומספק תוצאות מהירות ויעילות. טיפול קמטים בעזרת לייזר מאפשר להעלים קמטי הבעה מהפנים ולחדש את העור בצורה מרשימה מאוד, עם תוצאות הנשמרות כמה שנים. פילינג לייזר כולל יצירת פגמים מיקרוסקופיים בעור הפנים, מה שמוביל להתחדשות העור, החלקתו ויצירת חומרים חיוניים לרקמת החיבור של תאי האפיתל המרכיבים את העור.

לסיכום: טיפול מילוי קמטים בפנים, פילינג לייזר והזרקות בוטוקס מהווים את חוד החנית בטיפולי קמטים יעילים ופשוטים יחסית. כיום לא חייבים לעבור ניתוח וניתן לקבל תוצאות מעולות במהירות מרשימה. טיפול בקמטים מעולם לא היה מתקדם כל כך ונגיש כל כך לציבור הרחב!

האפשרויות המובילות היום של טיפול בקמטים