מזרנים אורטופדיים

תוכן עניינים

ההיצע האדיר של מזרנים אורטופדיים הופך את משימת הבחירה לפעולה לא פשוטה בעליל, ובעיקר לנוכח היצרניות הרבות המציעות מזרנים אורטופדיים במגוון רחב במיוחד של דגמים. יחד עם זאת, ישנם כללים ברורים אשר עשויים להתוות עבורנו את הדרך בבחירת מזרנים אורטופדיים, ויבטיחו את הצלחת הבחירה ואת השינה העריבה והנוחה לאורך שנים ארוכות של שימוש.

המידות של המזרן

אחד הנושאים אותו יש לבחון בעת בחירת מזרנים אורטופדיים, הוא נושא המידות של המזרן. ככלל, יצרניות המזרנים מציעות מזרנים בגדלים סטנדרטיים, כאשר מזרן זוגי יתאים לגודל של מיטה זוגית סטנדרטית. יחד עם זאת, במידה ונידרש מזרן זוגי במידות בלתי שגרתיות, אשר יתאים לגודל של מיטת פאר רחבה במיוחד או לחילופין, מזרן זוגי צר במיוחד למיטה אשר נבנתה על ידי נגר בכדי להתאים לחדר קטן. במקרים אלו, בחירת מזרן זוגי תהיה שונה מהרגיל, ולא ניתן יהיה לפנות אל המזרנים הקונבנציונאליים. בפנייה אל חנות המזרנים בכדי לבחור מזרן זוגי התואם את דרישותכם, דאגו להביא עמכם את המידות המדויקות של המיטה, בכדי לוודא כי זה יתאים למיטה ותכונותיו האורטופדיות יישמרו למרות העובדה כי בחרתם מזרן זוגי לא סטנדרטי.

מידת הקושי של המזרן

הנושא המעסיק במיוחד את הבאים לבחור מזרנים אורטופדיים או כרית אורטופדית, הוא נושא הקושי. יש המדווחים כי המזרנים הקשים יותר, הם אלו אשר ישמרו טוב יותר על הגב ומסייעים להפחתת כאב לאחר שעות שינה ארוכות, ויש כאלו אשר אינם מסוגלים לישון על מזרנים קשים, ויעדיפו דווקא את הרכים. ישנן חנויות מזרנים, המציעות לקחת את המזרן לתקופת ניסיון, ובמידה ואתם מתלבטים ברכישת כרית אורטופדית או מזרן אורטופדי לגבי הקושי המתאים לכם, כדאי לשקול את האפשרות לקחת עמכם לתקופת ניסיון מזרן אורטופדי בדרגת קושי על פי המלצת המוכר וכן כרית אורטופדית תואמת בכדי לבחון באם מידת הקושי אכן תואמת את צרכיכם.

אפשרות נוספת, היא להגיע אל אורטופד מומחה בכדי לבחון את קשתית עמוד השדרה בכדי שזה יוכל להתאים עבורכם את מידת הקושי המתאימה לגבכם, הן מבחינת המזרן, והן בבחינת כרית אורטופדית מתאימה.

מחירי המזרנים האורטופדיים

מחיריהם של מזרנים אורטופדיים אינו זול, זה נכון. יחד עם זאת, מדובר בהשקעה לטווח הרחוק מכמה סיבות, ומעבר לעובדה כי מזרנים איכותיים נשמרים לאורך זמן ומבטיחים את התמורה הטובה ביותר לכספכם. מזרן איכותי, יספק שינה טובה, ושינה עריבה היא תנאי הכרחי להצלחה בחיים. גורמים מקצועיים מעידים כי שינה איכותית, תורמת לעירנות במהלך היום ומבטיחה השגת תוצאות טובות יותר בעבודה, ונזכיר גם את נושא הבטיחות בנהיגה, שם שינה עריבה תבטיח עירנות בזמן הנהיגה, ובכך אף תשמרו על נפשכם וחיי משפחתכם. ללא ספק, השקעה ברכישת מזרן איכותי המספק שינה טובה, היא השקעה משתלמת.

מזרנים אורטופדיים